NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jeśli chcesz zarejestrować się w tppm, możesz to zrobić dzwoniąc na naszą infolinię: 801 090 193 lub odwiedzając naszą stronę. Po otrzymaniu formularza rejestracyjnego, niezwłocznie się z Państwem skontaktujemy.. Alternatywnie można również zarejestrować się w formie pisemnej, wysyłając formularz na adres naszej siedziby.
Nie. Jedyną opłatą jest standardowy koszt ustalony przez organizatora sieci telefonicznej, z której jest do nas dzwonione. Koszty połączeń są dokładnie takie same jak na telefon komórkowy, czy stacjonarny.
Koszty uczestnictwa są niewielkie. Opłata startowa za Pakiet Prewencyjny wynosi 399 zł brutto, natomiast abonament miesięczny przez okres 12 miesięcy umowy wynosi 50 zł brutto / miesiąc.
PPM akceptuje rejestrację aktywnych numerów telefonicznych. Należą do nich wszystkie numery telefonów stacjonarnych i komórkowych. PPM wymaga, że numer telefonu i firma będą zarejestrowane przez użytkownika po dokonaniu świadomej decyzji.
Większość cichych rozmów jest spowodowanych przez call center z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących (ACS), które generują więcej połączeń niż ich agenci mogą obsługiwać. Kiedy osoba odpowiada na takie połączenie i żaden agent nie jest dostępny, należy spisać numer telefonu i zgłosić do konsultanta PPM, my wystosujemy żądanie do tej firmy o usunięciu Państwa numeru z bazy telemarketingowej.
PPM pomoże ograniczyć odbiór niechcianych połączeń z marketingu bezpośredniego i telemarketingu. Istotnym jest, aby wszystkie połączenia od nachalnych firm call center, przekierowywać do swojego konsultanta z PPM. To usprawni Państwa ochronę!
Firma rejestrująca rozmowy jest zobligowana, do informowania o nagrywaniu rozmowy z klientem, klient ma prawo zdecydować, czy chce dalej prowadzić rozmowę, czy też nie. Organizacje i przedsiębiorstwa, korzystające z nagrań wiadomości telefonicznych, w celu sprzedaży lub promocji swoich produktów lub usług, muszą ­ zgodnie z prywatnością łączności elektronicznej (Dyrektywa WE) z 2003, posiadać wyraźną zgodę na nagranie rozmowy. To znaczy, że telemarketerzy, którzy nagrywają połączenie bez zgody rozmawiającego, działają niezgodnie z prawem. Koniecznie poinformuj nas o tym!